17   150
36   331
38   289
34   293
40   364

Matchboox | Review & winactie (gesloten)

1Heey! Als je een verhaaltje leest is dat waarschijnlijk een boek. Een boek met waarschijnlijk de standaard omslag; aan de voorkant een titel met een plaatje en aan de achterkant een korte spoiler, heb ik gelijk? Matchboox heeft hier heel leuk om ingespeeld, namelijk een klein verhaaltje van een bekende schrijver in een luciferdoosje. Ja, je kan goed lezen, een luciferdoosje. Ik mocht voor jullie de Matchboox reviewen en zelfs een winactie houden, doe je mee?

2

3” MatchBoox zijn in harmonicavorm gevouwen boeken in luciferdoosjes van gelauwerde schrijvers en bekende personen waaronder Grunberg en Giphart. Ieder boek is speciaal geïllustreerd, vaak door een bevriende kunstenaar van de auteur, maar ook door bekende illustratoren. De boeken zijn met de hand gemaakt vanuit een passie voor boeken. Om schoonheid door te geven. Adembenemende illustraties en hartverwarmende verhalen, dat is waar het bij MatchBoox allemaal om draait. ”

Ik ben niet zo’n grote fan van het lezen van boeken, maar dit spreekt me wel aan. Niet al te lange verhaaltje die ook nog eens op een originele manier verpakt zijn!

4

5De luciferdoosjes kwamen al heel leuk aan ik een klein karton doosje wat er erg chic uitziet. In de doos zitten de 4 ‘omgebouwde luciferdoosjes’. Ze zien er erg leuk uit, echt als een mini-boekje. Het verhaaltje zit erin, op dezelfde plek waar de lucifers normaal gesproken zitten. Het ziet er heel leuk uit als je de huls eraf schuift, een soort reliëf in het papier. Daarna kun je beginnen met lezen, een hele lange sliert met een klein verhaaltje. Erg leuk!

6De verhalen die in mijn Matchboox zaten zijn de volgende:

• FantasieënDaphne Deckers
  • Minestrone ~ Sylvia Witteman
  • Digue Ventoux ~ Bert Wagendorp & Sjaak Bos
  • Ramen en deuren ~ Abdelkader Benali

Mijn box was door door Matchboox zelf in elkaar gezet. Op de site zijn verschillende boxen te koop, je kan je eigen in elkaar zetten maar je kan ook een collectie nemen.

7Ik vind het echt een super leuk concept, een luciferdoosje met daarin een kort verhaaltje. Voor iedereen is er wat, jong, oud, meisje of jongen. Ben je klaar met lezen dan kun je het luciferdoosje ook nog eens gebruiken om echte lucifers mee aan te steken, een win-win situatie! Helaas zitten die er niet bij maar misschien heb je die nog wel ergens liggen. Ik zal het zo als klein presentje geven voor iemand die heel erg van lezen houdt, of om jezelf even met een hebbeding te verwennen!

Matchboox – van € 6,95 tot €24,95 bij Matchboox.com

In samenwerking met Matchboox.com, ik geef mijn eigen mening

Winactie!

Maar zoals jullie aan de titel zien is een review niet het enige wat je in deze artikel kan vinden, ook een winactie, yeash! Ik mag van Matchboox 1 box weggeven aan jullie. Het is een winactie op Instagram dus het spijt me als je dat niet hebt, maar dan kan je niet mee doen. Je hoeft maar een paar stappen bij langs en dan maak je al kans om te winnen!

1. Volg Matchboox op Instagram
  2. Volg 3lles.nl via de mail of Bloglovin (sidebar)
  3. Laat weten dat je meedoet via Instagram of hieronder in de reacties